ارائه سرویس اتصال پرسرعت هوشمند آی‌پی ثابت فوق امن
ارائه سرویس اتصال پرسرعت هوشمند آی‌پی ثابت فوق امن

چگونه آی پی خود را به کشور دیگر تغییر دهیم؟ اگر این هم سوال شما بوده و به سایت irspeedy هدایت شده اید برای گرفتن جواب خود تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله نحوه تغییر آدرس IP را توضیح خواهیم داد.
اینکه دلیل شما از این تغییر آی پی چی هست احتمالا عوامل مختلفی دارد. از آنجایی که برای رسیدن به این صفحه جستجو کرده اید، احتمالاً ایده خوبی دارید که چرا می خواهید این کار را انجام دهید. به هر حال، ما تعدادی از دلایل و مزایای این تغییر آیپی را فهرست می کنم.

چگونه آی پی خود را به کشور دیگر تغییر دهیم؟

دلایل تغییر آی پی به کشور دیگر

آدرس IP شما شناسه منحصر به فرد شما در اینترنت است. آن را به عنوان یک اثر انگشت دیجیتال در نظر بگیرید.به هیچ دو دستگاهی یک آدرس IP اختصاص داده نشده است. وقتی به اینترنت وصل می‌شوید و در وب‌سایت‌ها گشت و گذار می‌کنید، آدرس IP دستگاه شما برای همه پخش می‌شود تا آن را ببینند، مگر اینکه آدرس IP خود را پنهان کنید. این بدان معنی است که ISP ها، هکرها و سایر طرف ها می توانند دستگاه های شما را ردیابی کنند. با تغییر آی پی، IP شما متفاوت می شود و هویت واقعی شما پنهان می شود.

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است بخواهید آدرس IP خود را تغییر دهید:

شما با تغییر آیپی در واقع موقعیت جغرافیایی خود را تغییر می دهید، یعنی آدرس IP شما موقعیت جغرافیایی آنلاین شما را مشخص می کند که تغییر آن دارای مزایای زیر است:
معاملات بهتری را در فروشگاه های آنلاین دریافت کنید، زیرا ممکن است معاملات از کشور به کشور یا شهر به شهر متفاوت باشد. به عنوان مثال در معاملات ارز دیجیتال تحریم های زیادی برای کشورهای مختلف قرار داده شده است. بنابراین شما با این تغییر آی پی می توانید تحریم ها علیه ایران را دور زده و از مزایای زیادی بهره مند شوید.

استفاده از خدمات که برای کشور شما مسدود شده است. به عنوان مثال شما با این تغییر آیپی می توانید به کانال‌های پولی دسترسی داشته باشید.

از شبکه و دستگاه های خود در برابر هکرها محافظت کنید. هکرها می توانند شما را ردیابی کنند و هویت و داده های حساس شما را بدزدند. برخی از سایت ها نیز بدون اطلاع شما داده های مربوط به شما را با اشخاص ثالث جمع آوری و به اشتراک می گذارند. انتخاب IP مستقر در کشوری که قوانین حفظ حریم خصوصی قوی دارد به شما کمک می کند سطح بالایی از ناشناس ماندن داشته باشید.
وقتی از طریق یک WIFI وصل می‌شوید، در معرض خطر هستید زیرا هکرها می‌توانند امنیت دستگاه شما را به خطر بیندازند، به آن دسترسی پیدا کنند و داده‌های ارزشمند را به سرقت ببرند. بدتر از آن، آنها می توانند بدافزارهای بدی را برای شما ارسال کنند یا آدرس مک دستگاه شما را بدزدند. شما می توانید با تغییر آدرس IP خود با استفاده از نرم افزار اتصال اینترنت خود را رمزگذاری کرده و ایمن به اینترنت وصل شوید.

 

جدول بالا رتبه بندی کشورهایی را نشان می دهد که برای حریم خصوصی شهروندان خود ارزش قائل هستند. بنابراین بهتر است آی پی خود را به یکی از کشورهای بالا تغییر دهید.

چطور آی پی خودم را به کشور دیگه تغییر بدهم؟

محبوب ترین گزینه برای دریافت IP متفاوت irspeedy است. Irspeedy تغییر مکان جغرافیایی را از طریق رمزگزاری بر روی ترافیک امکان پذیر می کند.

Irspeedy یکی از مواردی که در نظر گرفته است فراهم کردن رضابت خاطر مشتریانی است که از Windows، MAC OS، iOS، Android و Linux استفاده می کنند. در واقع نرم افزار حاضر آی آر اسپیدی از irspeedy for ios و irspeedy for android پشتیبانی می کند. Irspeedy می تواند چندین سرور را از یک مکان به شما بدهد، که هر کدام از آنها سرعت های متفاوتی دارند و شما بر اساس سرعت بالاتر نسبت به مکان خود آن را انتخاب خواهید کرد.
پس اگر هنوز اکانت irspeedy خود را خریداری نکرده اید عجله کنید. ما با تغییر آی پی شما به آمریکا همراهتان هستیم.

خرید اکانت irspeedy